HTML

Judit blogja

Megosztom élményeimet, azt, ahogy megélem őket, a tapasztalataimat és gondolataimat. Hasznos? Lehet, számodra is..

2008.10.16. 13:33 Juditos

felgyorsult események

Nap mint nap csodákat élek át!

A tegnapi például olyasmi volt, amit volt, hogy szívem legmélyebb teljességével akartam, vágytam, kívántam.. s tegnap megtörtént. Még nem fogtam fel, hogy Ő itt van, ezt látja, hogy látja, amit én és érti amiről beszélek - végre.

CSODA.

 

Minden pillanat, alig kapok levegőt.

Minden szerep, tárgy, ember, helyzet, minden leválik és elválik tőlem, ami már nem az enyém, már nem tartozik hozzám.

S vannak, akik jönnek, felbukkannak a múltból, jelenlesznek ismét és bemutatkoznak megint.

 

Áradó folyóba ugrottam én

visz a víz, ki tudja hova és miért

nem bánom, vágyom

szereteted tovább kínálom, és kívánom: MÉG!

 

Ámen

 

1 komment

Címkék: isten fejlődés szeretet önmegvalósítás


A bejegyzés trackback címe:

https://juditos.blog.hu/api/trackback/id/tr88716988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Úton 2008.10.17. 08:11:30

Nem tudom érzékelni, hogy mi történt veled/benned/általad/izé :)...de ahogy olvastam a soraidat, már abból mélyen megérintett valami. Fénylenek a mondataid. Öröm olvasni őket.
süti beállítások módosítása