HTML

Judit blogja

Megosztom élményeimet, azt, ahogy megélem őket, a tapasztalataimat és gondolataimat. Hasznos? Lehet, számodra is..

2009.03.20. 11:11 Juditos

az álmom, amely MINDENT megváltoztatott

ez az, amit elmondani nem lehet senkinek - elmondom hát mindenkinek!

 

azt álmodtam, hogy meghalok (mert megölnek)

s úgy, hogy benne teljesen egészében benne volt mostani életem végső kérdése

s benne volt a végén - VALÓBAN OTT VOLT ÉS ÁTÉLTEM - A MÉLY ÉS ŐSZINTE MEGKÖNNYEBBÜLÉST ÉS

 

ÖRÖMET

 

HOGY MEGYEK HOZZÁ, MEGYEK ISTENHEZ VÉGRE!!!

 

és hogy nincs mitől félnem

a kérdés számomra valóban annyi és nekem ennyi a kérdésem:

 elmondom-e, megmutatom-e, megosztom-e mindazt, aki én vagyok, mit én tudok, ami van, mielőtt meghalok,

vagy sem.

(ha bátor vagyok és megosztom, ezzel lehet, megváltoztathatom az álom végét. Vagy lehet, hogy nem. De nem a vége miatt számít, hogy megosztom-e. Hanem amiatt: elég bátor vagyok-e ahhoz, hogy megosszam???? Basszus)

 

szabad vagyok

 

1 komment

Címkék: halál isten álom szabadság felismerés életcél önismeret önfeltárás


A bejegyzés trackback címe:

https://juditos.blog.hu/api/trackback/id/tr621014802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása