HTML

Judit blogja

Megosztom élményeimet, azt, ahogy megélem őket, a tapasztalataimat és gondolataimat. Hasznos? Lehet, számodra is..

2010.03.28. 01:00 Juditos

vajon miért van az

Vajon miért van az, hogy a nézettségi csúcsot az "irigység" bejegyzés viszi?

Mert azt még megértem, hogy ha lemegyek 1 órára a játszótérre, akkor ott egy fél napnyi élmény ér, köztük persze egy, mely ha nem gyerekek között játszódott volna le, most még mindig nem ocsúdnék..

Tényleg: szerintetek természetes az, hogy a gyerekek kegyetlenek? Kegyetlenek egymással és gonoszok?

Mert szerintem nem. Szerintem a fel nem dolgozott agressziójukat vetítik és verik le, amit már a szüleiktől is megkapnak - hiszen ők is tele vannak sérülésekkel, sérelmekkel, stb.

 

 

Most jut eszembe (Ildikótól szabadon): már megint a "játszóteret" (= a világot) akarom megváltoztatni..

nem fog menni.

mit tegyek hát? A látó felelőségével,

mit tegyek?

Teszek. Ott is tettem-nem volt semmi, szeretetteljesen, a lehető legjobb lépéseket,

és kettőt.

Hiszen igen, szeretem őket. Szeretem.

Miért vagyok még itt??????

 

 

Ténylg annyi lenne, hogy leteszem?

A felelősséget, a reagálást.

A tevés és javítás vágyát?

 

Igen. Igen?

?

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: agresszió gyerekek az játszótér elengedés kapcsolatban élményeim leteszem irigységgel


A bejegyzés trackback címe:

https://juditos.blog.hu/api/trackback/id/tr791873563

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: www.ecobora.co.ke 2018.02.15. 03:42:26

Ha meghívnál egy sörre... - Sörgeek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása