HTML

Judit blogja

Megosztom élményeimet, azt, ahogy megélem őket, a tapasztalataimat és gondolataimat. Hasznos? Lehet, számodra is..

2010.07.18. 19:59 Juditos

jaj, azok a szerepek, meg ez az egész a fejemben

Jaj, megint szembesültem

szembe sültem

mi minden

van még a fejemben

 

és a lehető legjobb helyen

vagyok ahhoz, hogy egyből megjelenjen

minden törés és tévedés

mi él még bennem - Te helyetted

 

kegyetlen,

fájó!

- üvölteni vágyó a lelkem.

 

persze,

te meg csak nézel

szemed meg sem rebben

-értem én, miattam teszed, mert én fejlődni vágyom -

 

bocs, de el is hagylak menten

(ez is a fejlődésem sarokköve lesz, már látom)

amint megtanultam a leckét:

semmilyen szerep nem jöhet velem

nem vagyok okosabb

nem vagyok szebb

nem vagyok fejlettebb

nem vagyok kedvesebb

nem tudok semmit sem

 

nem vagyok áldozat

nem vagyok vesztes

nem vagyok egyedül

nem vagyok tettes

 

 

mindez nem vagyok

mert több vagyok mindennél, mit képzeltem

valaha magamról

viszont ahhoz minden eddigi hiedelmet

- hihihi -

el kell engednem

 

s ehhez lehet téged is

mivel mikor már nem reagálok

lehet, hogy akkor is kérdés lesz

hogy miért van a környezetemben olyan ember

AKIVEL SZEMBEN MÁR NEM REAGÁLOK???????

 

ezer és egy köszönet érte.

Viccelődni kéne amúgy,

szeretettel  és figyelemmel

a hatalom meg legyen másé

 

- íme, még egy vágy, mit tegyünk le

a múlt szele lengedez

apa miért mentél el, és ki játszott a játékocskáimmal?!

ááááááááááÁÁÁÁÁÁÁ

 

 

(imádom a meditáció nyújtotta tudatossági szintet

a tudattalanom lassan

nyitott könyv lesz

- de nem könnyen, fájdalmon át

mindennek megvan az ára.)

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: isten az út fejlődés irigység tudatosság elengedés szemek vezet elhagyás keresztül fájdammon


A bejegyzés trackback címe:

https://juditos.blog.hu/api/trackback/id/tr982159423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása