HTML

Judit blogja

Megosztom élményeimet, azt, ahogy megélem őket, a tapasztalataimat és gondolataimat. Hasznos? Lehet, számodra is..

2008.02.15. 09:03 Juditos

és hogy mi van most

Átalakulunk..

 

Körülöttem és bennem minden változóban - és lehet, hogy csak a szinkronicitás teszi (hasonló hasonlót vonz..), de mások is ilyesmiről számolnak be körülöttem. Furcsa, hogy legbelül mélyen milyen nyugodtan élem mindezt meg. És egyben csodálatos is!

Elindultam egy úton, mely ismeretlen vizekre visz: befelé evezek, a nyugalomba. A meditációt mindenkinek jó szívvel ajánlom.

Ahová én eljutottam: http://www.ilm.org/

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: isten meditáció hit út fejlődés szeretet önismeret belső nyitottság


A bejegyzés trackback címe:

https://juditos.blog.hu/api/trackback/id/tr57340038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása