HTML

Judit blogja

Megosztom élményeimet, azt, ahogy megélem őket, a tapasztalataimat és gondolataimat. Hasznos? Lehet, számodra is..

2008.02.16. 09:07 Juditos

Hála és tisztelet

Amint befelé fordultam és elkezdtem szeretni önmagam, szinte automatikusan megjelent érzéseim között a hála. Hála az életemért, hogy éppen itt és most ezt az életet élhetem, a szüleim felé, akik felneveltek, a körülöttem élő lények felé, akik mind mind támogatnak abban, hogy utamon végighaladjak.

A tisztelet pedig a hálából nő ki bennem: tisztelet az előttem járók felé - hiszen elkezdtem emlékezni rá, mennyi mindenről gondoltam, hogy tudom, ÉN TUDOM, HOGY AZ HOGYAN VAN, aztán idővel kiderült, hogy igen, persze, de nem.. Nem úgy, nem ott vannak a hangsúlyok.. a tisztelet "egyszerűen" abból (is) fakad bennem, hogy ő előbb kezdte járni ezt az utat, amit most én is koptatok.

És ugyan ő máshová jutott, mint ahová én fogok, de ezzel - kezdem elfogadni - nem kell kezdenem semmit. Én attól még eljutok oda, ahová igyekszem, ő pedig ezt az utat választotta. S ezzel támogat engem, hogy tovább haladjak, még tovább, befelé, Hozzá - az egység felé.

 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://juditos.blog.hu/api/trackback/id/tr92341234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása