HTML

Judit blogja

Megosztom élményeimet, azt, ahogy megélem őket, a tapasztalataimat és gondolataimat. Hasznos? Lehet, számodra is..

2008.09.01. 22:36 Juditos

Azt hittem

Azt hittem, hogy ha megvan a cél, az eszköz szentesül a cél nemességétől.

Azt hittem, ha középen én csak tartom a gyertyát, hogy mindannyian (és minél többen) lássátok a fényét, akkor elmerülve a gyertya lángjában, felidézve a közös emlékeket, ti is ugyanúgy és ugyanazt élitek majd át, hogy elindultok befelé, elmélyültök és átélitek a SZERETETET.

 

Azt hittem, csak idő kell. Csak a fénynek kell ott lennie - törekedtem rá, hogy állandó legyen és ne remegjen a láng, bár ez nem ment mindig egyformán jól.

 

Ahogy ezt tettem, bármi is történt körülöttem, idővel észre kell hogy vegyem, a fény csak arra jó még számotokra, hogy egymást lássátok meg, hogy tépjétek magatok felé a gyertyát, s acsarkodjatok a másikra, hogy ő miért nem érdemli meg, hogy lássa a fényt.

 

Még kívül kutattok, kívül kerestek bármilyen megoldást is, szerelmet, bűntudatotok okát, rossz hangulatotok, ürességérzetetek ellenpárját, azt, ki kevéssé jó/okos/szép/sikeres/szerencsétlen/gyáva/stb., mint ti.

 

Mit higyjek most?

Tartsam a gyertyát továbbra is?

Mi az én felelősségem ezután, hogy mindezt látom?

Mitől fog változni bármi is????????????

 

 

Ui.: Mindegyikőtöket tudlak szeretni. Mindegyikőtöket megértem. Mert nem oly nehéz ám az, csak le kell szállni a magas lóról és figyelni végre a másikra!

 

Szólj hozzá!

Címkék: fájdalom boldogság fejlődés szeretet felelősség esszencia vonzás átalakulás eszencia középen állva


A bejegyzés trackback címe:

https://juditos.blog.hu/api/trackback/id/tr38644060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása