HTML

Judit blogja

Megosztom élményeimet, azt, ahogy megélem őket, a tapasztalataimat és gondolataimat. Hasznos? Lehet, számodra is..

2008.10.07. 17:40 Juditos

szomorúvá tesz - szeretettel a végén!

nem látjátok, hogy együtt könnyebb lenne?

 

hogy a megszokás, mi szerint valaki ellenében határozom meg magam (ismerem ezt önmagamban is!), tehát én sikeresebb/szebb/okosabb/szerencsétlenebb/elfoglaltabb/gazdagabb/...bb vagyok, mint a másik hozza létre azt, hogy

én jobb vagyok, mint a másik

 

tehát: mindig kell valaki, aki nálam rosszabb (nem érti, nem úgy néz ki, nem olyan okos/szép/stb.)

és ő szegény, tök mindegy, hogy ki, csak valamiben más legyen. Kell, hogy legyen, hiszen hol az identitásom, ha ő nincs?!

 

OK, akkor most egy pozitív véget, mert elszégyeltem magam a fentiek miatt: :)

Létrehoztunk valamit, ami működik!

JUhééééé, ünnepeljünk! :))))

Én örülök Nekünk.

Szólj hozzá!

Címkék: boldogság fejlődés szeretet felelősség önismeret esszencia átalakulás cél nem cselekvés


A bejegyzés trackback címe:

https://juditos.blog.hu/api/trackback/id/tr48701483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása