HTML

Judit blogja

Megosztom élményeimet, azt, ahogy megélem őket, a tapasztalataimat és gondolataimat. Hasznos? Lehet, számodra is..

2010.09.21. 22:59 Juditos

átadom az irányítást

átadom az irányítást

s te gyengéden átveszed

olyan, mintha bujócskáznánk

az én szemem bekötve

Te pedig vezetsz

 

izgalmas...

- de mint a jó szerető

figyelsz, óvsz és vigyázol rám

minden rezdülésem érzed

visszalépsz és megértesz

ha azt kérem, lassítsunk

 

minden kérésemre figyelsz

szólsz, hogy megint másnak kérek (...)

viccelődünk, Te meg én

- hihetetlen a humorod!

 

hogy lehetek én a szerelmed

Neked?!

milyen vicc ez?

ki hiszi el - és miért érdekel ez engem?

 

rájöttem, én teszek érte

hogy hagyjam, Te szeress

ennyi a titok

hisz szeretnél Te

mindenkit és bárkit

- de nem hiszik, hogy ez így van és

ezért nem tesznek érte semmit

 

minden kívánságom szinte

azonnal teljesülni látszik

kis apró lépésekkel

bomlik le rólam a múlt hiedelmeiből szőtt

sűrű szőttes

 

vajon lágy érintéseid

fizikai világomban -mint álmaimban kérem-

is megtapasztalhatom? :)

a postást már kiválaszottam hozzá

most már "csak" el kell hinnem

a csomag célba érhet

- ha szeretem magam eléggé

 

Úgy legyen!

S utána már mindenről elhiszem,

hogy lehetséges nekem-neked-nekünk! :)))

 

 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://juditos.blog.hu/api/trackback/id/tr472313761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása