HTML

Judit blogja

Megosztom élményeimet, azt, ahogy megélem őket, a tapasztalataimat és gondolataimat. Hasznos? Lehet, számodra is..

2009.03.13. 12:00 Juditos

az összefogás ideje - az EGYÜTT ereje!

Sokáig élveztem, hogy mindent egyedül csinálok.

Első szavaim, "én akarom!" volt - anyukám nagy örömére.. Meg is maradt sokáig, s most sem azért marad el, mert meguntam, hogy átéljem: képes vagyok rá,

hanem mert felismertem:

- mennyi öröm rejlik abban, hogy együtt, közösen oldunk meg dolgokat

- valamint mert olyan dolgokra kezdtem el vágyni, amelyekhez TÖBB EMBER KELL! (család, nagyléptékű fejlődést hozó szemináriumok szervezése, és boldog békés országban/világban élni).

 

Azt tapasztaltam, hogy egy-egy kérdést végiggondolva eljutok valameddig, viszont ha ezt több emberrel közösen tesszük, akkor olyan megoldások is "előkerülnek", amelyekre külön-külön egyikünk sem gondolt! Eszünkbe sem jutott.. viszont a közösen együtt töltött lelkesítő beszélgetések során olyan irányba és magasságokig jutottunk, ami létrehozta azokat a megoldásokat, amelyek EGY MÁS SZINTEN OLDJÁK MEG AZ ADOTT KÉRDÉST ÉS MINDENKINEK MEGFELELŐEK!

 

Itt az ideje leülni egy (kör)asztalhoz beszélgetni és leülni együttműködni a közös cél, a boldogulásunk érdekében. A kezdeti kellemetlen csend lassan oldódni fog, s hidd el, egy idő után HATÁROZOTTAN ÉLVEZNI FOGJÁTOK!

:)

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: család együttműködés az van erő hazaszeretet esszencia cél közös boldogulás bennünk válság tanács


A bejegyzés trackback címe:

https://juditos.blog.hu/api/trackback/id/tr91994442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása