HTML

Judit blogja

Megosztom élményeimet, azt, ahogy megélem őket, a tapasztalataimat és gondolataimat. Hasznos? Lehet, számodra is..

2009.11.04. 01:11 Juditos

A bennem élő Dal

Él bennem egy dal

ritmusát hallom csak még,

egy versrészlet ihlette

nem tudom, de megfejtem, meg én!

 

Vidám kis dal, repdeső

kedvesen csobog elő

átfesti napjaimat

derűt és könnyedséget ad.

 

Velem van minden percben

együtt dobban vele szívem.

Örömmel osztom meg veled

csak gyere kicsit közelebb!

 

S aztán együtt dúdolhatjuk

Te és én, én és Te

együtt és külön-külön

remek móka lenne!

 

Bezony, várom a percet

mikor közelebb lépsz és kéred:

oszd meg velem azt a dalt

mit én is hallani vélek.

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: dal szeretet lelkem megosztás versben repeső


A bejegyzés trackback címe:

https://juditos.blog.hu/api/trackback/id/tr981492335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása