HTML

Judit blogja

Megosztom élményeimet, azt, ahogy megélem őket, a tapasztalataimat és gondolataimat. Hasznos? Lehet, számodra is..

2009.11.28. 20:04 Juditos

Integráció

Eljött az idő, lassan érik

hogy két felem eggyé váljon.

Ijesztő és képtelen az ötlet

pedig ez az út, mi teljesülni vágyik.

 

Egyik, ki önző és törekvő,

akar, harcol, küzd és

vádol,

szépséges, vonzó, hűtlen és

csaló.. Menekülő és elforduló,

kitartó és bátor.

 

A másik, ki őszinte és gyengéd,

áldozat, szerető és erőtlen egyben,

rettegve üldögél a csendben és

félénken várja, rátörd az ajtót..

Szeret ő, ölelne de nem mer,

kíváncsi, ám elretten - mert már látja mindennek a végét is

- az okot és az okozatot egyben.

 

Ők ketten én vagyok, bennem élnek, mióta az eszemet tudom.

Választani próbáltam közülük, ám mintha a lábamat vágtam volna le - nem ment.

Nem ment, nem. Nincs a másik sem, ha nincs az egyik.

Az énem létezése nem megy az Én nélkül,

és Énem sem létezne elmém nélkül..

Együtt, közösen viszont a világomat mentik

meg - a tébolytól.

 

 

Együtt a világ

izgalmas és melegséggel teli,

humoros és változó,

kiszámíthatóság és álhatatosság

keveredik az örömmel és a pillanat megélésével.

És Veled, Ó Uram.

Mivel ez csak Veled sikerülhet nekem.

 

(Az integráció

ráció

variáció

felláció..  :P

no jó: manifesztáció

és végül:

inspiráció! :)   )

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: együttműködés isten együtt boldogság gyógyulás fejlődés szeretet felelősség gyógyítás átalakulás integráció cél hazatérés healing


A bejegyzés trackback címe:

https://juditos.blog.hu/api/trackback/id/tr711559387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása