HTML

Judit blogja

Megosztom élményeimet, azt, ahogy megélem őket, a tapasztalataimat és gondolataimat. Hasznos? Lehet, számodra is..

2010.03.17. 11:11 Juditos

eddig ekkor menekültem

eddig ekkor menekültem

már a jegyet vettem a gépre

a kondenzcsíkot láttad ugye

nos, az voltam én

 

sokszor mondták, olvastam és tudom

az unalom a belső poklom

nem jelent pedig mást amúgy

csak hogy mesterré tett az út

 

mesterré - úgy értem, hogy értem

mit miért és minek teszek

pont úgy, ahogy

és megy is

hatása jelentkezik

 

ám van ám itt mit tanulni

ám

ez ám az új irány

befelé és felfelé

bármilyen területen

szintet léphetek és élvezhetem

mi odafönn fogad engem.

 

Maradok

míg a tavasz

fog és elrepít

egy új érzésbe, egy új féltekére

egy új életbe és egy új ölelésbe

 

Ha

ha-ha

ha-ha-ha-ha.

 

Ha.

Megnézem.

Ha megnézem, megélem. ?

Idén vagy jövőre?

Meglátjuk.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://juditos.blog.hu/api/trackback/id/tr871837844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása