HTML

Judit blogja

Megosztom élményeimet, azt, ahogy megélem őket, a tapasztalataimat és gondolataimat. Hasznos? Lehet, számodra is..

2010.06.03. 11:11 Juditos

középen állva

Mindig is más voltam

más mint a többi

nem akartam, szerettem volna közéjük tartozni

nem hagyták, sokáig

sokáig zavart is

aztán már nem

- ekkor kezdtek el ismét keresni

fontossá váltam

mert már láttam

mindazt, mit ők nem

tévelyegtek, bolyonganak a sötétben

ütik vágják magukat és egymást

a pofonok csak akkor fájnak nekik, amikor maguk kapják

- az adását még nem észlelik

 

Mindig ez a ritmus

mindig ez volt, ez van és ez lesz még sokáig

körülöttem mindenki ezt teszi

- s annak tudata, ami eddig elvezetett: -

tehát akkor minden valószínűséggel én is épp ezt teszem!

 

Imádkozom Uram, hogy segíts kiszállnom

segíts szeretnem

akkor is, ha bántanak,

akkor is, ha fáj,

akkor is, ha nem értem,

akkor is ha érteni vélem...

 

Segíts nekem Uram, hogy fenn maradjon a fejem a víz felett!

 

Köszönöm.

 

Szólj hozzá!

Címkék: és isten fejlődés látó szemek adni kapni középen állva kiszállás pofonokat


A bejegyzés trackback címe:

https://juditos.blog.hu/api/trackback/id/tr202051618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása