HTML

Judit blogja

Megosztom élményeimet, azt, ahogy megélem őket, a tapasztalataimat és gondolataimat. Hasznos? Lehet, számodra is..

2010.06.27. 21:27 Juditos

a múlt árnyai - férfiaknak, Apámnak #2

Nos, felismerni

fájó volt nekem is

bennem van (bennem is)

a torzító hit!

 

hittem-hiszem, hogy ahhoz

hogy boldog legyek

kellesz te is

sőt, te kellesz, a boldogság meg majd megjön

(nem rímel, de mindegy is)

 

szóval, ez volt a hiedelem

mi apám esetében még igaz is lehetett

már nem az

felnőttem

már nem az, nem igaz

lényem teljes minden pillanatban

repes-repked-élvezi a létet

szeret TÉGED és ennek tükröződése lehet

egy férfi keze, ölelése és öle

szeme és nevetése

 

köszönöm, ha megadod

szeretném én is szabadon

- de ha nem,

én már úgy is boldog vagyok

 

VELED

:)

 

Szólj hozzá!

Címkék: isten boldogság szeretet férfiaknak apámnak felnövekedés


A bejegyzés trackback címe:

https://juditos.blog.hu/api/trackback/id/tr572114455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása