HTML

Judit blogja

Megosztom élményeimet, azt, ahogy megélem őket, a tapasztalataimat és gondolataimat. Hasznos? Lehet, számodra is..

2010.10.23. 11:11 Juditos

félelmeim mögött

Félelmeim mögött

- felismertem -

annyi van:

mindeddig nem mertem azt az életet élni,

mit akartam.

 

Hanem inkább

maradtam..

Másnak, mással, másért

életeken átívelően

látszik ez a játék.

 

Életem egy látszat-életet,

egy meghunyászkodóst,

a biztosra építőt

a kényelmeset.

 

Sokan teszik most is ugyanezt

látszik, amint mások dolgával foglalkoznak,

s nem az övékkel.

Látom, mivel én is sokáig tettem

s teszem is néha, még mindig ugye.

 

Mert félelmetes is ám

dönteni és lépni

változtatni és továbbmenni.

Hallgatni a szívemre.

Betenni a tétet

- s megnézni, nyerek-e?

 

Választasz-e Te is engem,

visz-e tovább az Ég?

Olyan útra lépni,

min előttem eddig

nem járt senki még??

 

Egyedül egy dolog biztos:

azt már ismerem, milyen megragadni

és unom.

Mást választok végre! ?

 

Választom-e a saját utam,

az újat

a kiszámíthatatlant

s átengedem-e az irányítást

Neked, Uram?

 

Veled Drága Uram, IGEN!

Kérlek, légy mindvégig velem.

Mert egyedül megyek

át a kapun,

át a tű fokán,

át a bennem épült zátony magasán.

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: változás szerelem boldogság meditáció gyógyulás fejlődés szeretet haladás átalakulás hazatérés megszabadulás továbblépés


A bejegyzés trackback címe:

https://juditos.blog.hu/api/trackback/id/tr972393565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása