HTML

Judit blogja

Megosztom élményeimet, azt, ahogy megélem őket, a tapasztalataimat és gondolataimat. Hasznos? Lehet, számodra is..

2008.03.24. 19:20 Juditos

Húsvét hétfő = feltámadás

Mire elérek idáig (mert már jártam itt), mindig sokminden elmarad, elmúlik bennem. És ami addig oly nehéznek tűnt - szinte lehetetlennek tetszett -, hogy valaha el tudnám engedni, mostanra könnyűvé vált.

Szinte észre sem veszem.

Könnyedén suhanok, áramlok tovább, kapcsolatom Vele jelenlévőbb, mint vala. Nem kellett ehhez más, mint a hála, az akarat és a cselekvés.

Kértem és megkaptam. Ideért, mint mindig, "épp időben" (ez angolul hangzik jól: just on time). És a SZERETET az, ami visszahangzik felé, rezonál, mindent áthat és hihetetlenné teszi az életem:

olyan volt ez a két nap, a vasárnap és a hétfő (pláne!), mintha rózsaszín felhőbe süppedve ülnék és nézném életem filmjének alakulását. Amikor beleszóltam volna, türelmetlenkedvén, siettetve a dolgok alalkulását, mindig ott volt, s kopogtatott a vállamon, türelemre intvén: "Várj még. Nyugi. Nézd csak, mi is történik!".

És valóban: megláttam olyasmit, mondtam és tettem olyasmit, ami LÉNYEGES VOLT. (Arról nem is beszélve, hogy mennyivel egyszerűbb minden így, s valahogy minden pontosan úgy történt, ahogy szívem szerint szerettem volna, ha történne. Varázslatos!!!)

 

Köszönöm!

u.i.: Mit tesz a rendszeres meditáció..  amely létrehozza az élő kapcsolatot Vele

Szólj hozzá!

Címkék: húsvét isten boldogság feltámadás meditáció gyógyulás fejlődés szeretet erő őszinteség vonzás varázslat önmegvalósítás rezgés hála átalalkulás


A bejegyzés trackback címe:

https://juditos.blog.hu/api/trackback/id/tr78394925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása