HTML

Judit blogja

Megosztom élményeimet, azt, ahogy megélem őket, a tapasztalataimat és gondolataimat. Hasznos? Lehet, számodra is..

2009.12.23. 22:00 Juditos

hol van?

Hol van az az érzés,

hol van az a vágy,

hol van az a bátorság,

mi elindított Hozzád?

 

Hol van a hitem,

hol van a remény

hol van a tett, 

hogy lépjek feléd én?

 

Nem tudom, mi lesz

nem tudom, miért

nem tudom, meddig

és nem tudom, kiért..

 

Érted, kit láttam

egyszer 10 napig

éreztem - mit már rég nem

talán sohasem ebben a létben

- emlékek, vágy, métely és szenvedély

öröm és SZERETET

legnagyobb hevület

 - lehetséges ez még?

 

Félek.

Nem nézem,

hogy peregnek a napok.

Lépnem kell, választanom

hitem és szivem

 - eszem és életem közt.

 

 

Igaz lehet ez?

Megadatik?

Felnövök-e addig?!

 

Szólj hozzá!

Címkék: szerelem öröm bátorság hit remény vágy szeretet igazság karma hívás


A bejegyzés trackback címe:

https://juditos.blog.hu/api/trackback/id/tr461619181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása